گزارش

21 شهريور 1402
مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان حوزه امنیت سایبری معتقد است: امور اجرایی در حوزه امنیت سایبری فقط و فقط توسط بخش خصوصی قابل انجام است و دولت یا حاکمیت باید عهده‌دار وظیفه تنظیم مقررات و نظارت باشد. دولت باید شاخص‌ها را تعریف کرده و شرکت‌های خصوصی را...
مبین‌نت
18 اسفند 1401
شرکت ارتباطات مبین‌نت در راستای ماموریت خود در حوزه ارتقای زندگی و کسب‌وکار دیجیتال در سراسر کشور، در سال 1401 در بخش خدمات انبوه برای مشتریان خانگی و در حوزه خدمات سازمانی برای شرکت‌های خصوصی و دولتی دستاوردهای متنوعی داشته‌ است.
رایتل
18 اسفند 1401
طبق آخرین گزارش آماری ارائه شده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور به عنوان نهاد حاکمیتی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور، شرکت خدمات ارتباطی رایتل در سال 1401 توانست نرخ رشد قابل قبولی را در بازار اپراتورهای تلفن همراه کسب کند.
18 اسفند 1401
ایرانسل در آخرین گزارشی که دهه فجر امسال و همزمان با افتتاح چهارصدمین سایت 5G خود اعلام کرد، از استفاده روزانه ۳۰۰ هزار نفر از شبکه 5G ایرانسل، در تمام استان‌ها خبر داد.
18 اسفند 1401
همراه اول با در اختیار داشتن «بیشترین تعداد مشترکان اینترنت پرسرعت موبایل» کشور که 53 درصد سهم بازار را در اختیار دارد، سعی داشته تا در تمامی عرصه‌های فناورانه و تکنولوژیک با نگاه آینده‌نگرانه حضوری فعال داشته باشد.
آسیاتک
18 اسفند 1401
مدیرعامل شرکت آسیاتک، می‌گوید: برای ورود به حوزه موبایل برنامه‌ریزی و با متولیان امر رایزنی کرده‌ و امیدوار است تا پایان سال جاری بتوانند پروانه FCP آسیاتک را به UNSP که پروانه همگرایی خدمات ثابت و سیار است، تبدیل کنند و در نهایت، تلاش‌ها در سال...
آوا
18 اسفند 1401
شرکت آوا پس از انتخاب به عنوان واحد برترملی کشور در سال 1401 و دریافت تندیس طلایی و رتبه اول صنعت برق و الکترونیک کشور و همچنین کارآفرین برتر استان تهران در سال 1401 به عنوان واحد برتر تحقیق و توسعه استان تهران در سال 1401 انتخاب و در نهایت طی...
شاد
18 اسفند 1401
شاد از ابتدای سال جاری به صورت میانگین ماهانه میزبان 20 میلیون کاربر بوده و حداکثر حضور کاربران در دی ماه به عدد 2,721,179 رسیده و زیرساخت‌های لازم برای پاسخ‌گویی به این میزان از حضور کاربران فراهم بوده است.
شادبوم
26 دى 1401
قاعده بر این است که تولیدکنندگان بخش غیردولتی بر روی شاد، محتواهای با کیفیت را ارائه کنند و کاربران هم با انتخاب خودشان و با پذیرش اینکه استفاده از این فایل‌ها هزینه دارد، می‌توانند از این امکانات بهره برداری کنند.
شادبوم
28 آذر 1401
در حالی که قطر میزبان بزرگ‌ترین و هیجان‌انگیزترین جشن فوتبالی دنیا بود، شادبوم امکانی برای کاربران درنظر گرفت که بتوانند به صورت زنـده مسابقات جام جهانی را تماشا کنند و در جریان آخرین اخبار و حواشی جام 22 قرار گیرند.

صفحه‌ها