دکتر محمود واعظی، در گفتوگو با خبرنگار ماهنامه نسل چهارم، در ارائه پیشنهاد برای تجاری سازی جویشگرهای بومی، گفت: مدیران جویشگرهای بومی باید یاد بگیرند که در کنار بدنه فنی و افراد تخصصی در این حوزه، از افراد و سیستمهایی که کار تبلیغاتی می کنند هم بهره ببرند و در غیر این صورت همیشه باید هزینه کنند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت یازدهم، ادامه داد: در حال حاضر خوشبختانه این دو جویشگر(یوز و پارسی جو) هر کدامشان بیش از دو میلیارد صفحه فارسی دارند و رفته رفته مراجعات به این جویشگرها در حال افزایش است.محمود واعظی خاطرنشان کرد: اگر این جویشگرها در کشور دیگری فعال بودند تاکنون بر اساس همین تعداد مراجعه می توانستند حجم زیادی تبلیغات را به خود اختصاص دهند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت یازدهم، در پایان تاکید کرد: به نظر بنده این جویشگرها راهی جز این ندارند که گروهی بازاریاب را در کنارشان قرار دهند و با حجم تبلیغاتی که می گیرند بتوانند رشد کنند و وزارت ارتباطات هم از آنها حمایت خواهد کرد.
انتهای پیام