ماهنامه نسل چهارم
Published on ماهنامه نسل چهارم (https://www.4gnews.ir)

صفحه اصلی > جویشگرهای بومی باید به سمت جذب تبلیغات پیش روند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت یازدهم:

جویشگرهای بومی باید به سمت جذب تبلیغات پیش روند

تاریخ انتشار: 
سه شنبه, شهريور 7, 1396 - 21:42
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت یازدهم، گفت: اگر جویشگرهای یوز و پارسی جو در کشور دیگری فعال بودند تاکنون بر اساس همین تعداد مراجعه می توانستند حجم زیادی تبلیغات را به خود اختصاص دهند.

دکتر محمود واعظی، در گفت‌وگو با خبرنگار ماهنامه نسل چهارم، در ارائه پیشنهاد برای تجاری سازی جویشگرهای بومی، گفت: مدیران جویشگرهای بومی باید یاد بگیرند که در کنار بدنه فنی و افراد تخصصی در این حوزه، از افراد و سیستم‌هایی که کار تبلیغاتی می کنند هم بهره ببرند و در غیر این صورت همیشه باید هزینه کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت یازدهم، ادامه داد: در حال حاضر خوشبختانه این دو جویشگر(یوز و پارسی جو) هر کدامشان بیش از دو میلیارد صفحه فارسی دارند و رفته رفته مراجعات به این جویشگرها در حال افزایش است.محمود واعظی خاطرنشان کرد: اگر این جویشگرها در کشور دیگری فعال بودند تاکنون بر اساس همین تعداد مراجعه می توانستند حجم زیادی تبلیغات را به خود اختصاص دهند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت یازدهم، در پایان تاکید کرد: به نظر بنده این جویشگرها راهی جز این ندارند که گروهی بازاریاب را در کنارشان قرار دهند و با حجم تبلیغاتی که می گیرند بتوانند رشد کنند و وزارت ارتباطات هم از آنها حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام


نشانی منبع:https://www.4gnews.ir/node/2530