کسب‌وکارهای کوچک نیاز به ارائه خدمات پشتیبانی مشتری و ارتباطی بهتر در خدمات تلفنی و اتصال اینترنتی دارند که اتصال اینترنت فیبرنوری می‌تواند خدمات قابل اعتمادتری را با حداقل زمان خرابی ارائه دهد.

ارغوان تسلیمی در یادداشت ماه این شماره از ماهنامه نسل چهارم نوشت:

پهنای باند اینترنت برای ساکنان و مشاغل کوچک قبلاً یک امر لوکس بود، اما اکنون ضروری است. هم مشتریان خانگی اینترنت و هم مشتریان تجاری می توانند با افزودن اینترنت پرسرعت فیبرنوری سود ببرند.  برای مشترکان، مزایای آن آشکار است،  اما در مورد یک کسب و کار کوچک چطور؟  دلایل تغییر ممکن است فوراً به ذهن خطور نکند، اما دلایل متعددی وجود دارد.

نیازهای کسب‌وکارهای کوچک از صنعت به صنعت و از کسب‌وکار به کسب‌وکار دیگر متفاوت است، اما همه کسب‌وکارها، بزرگ و کوچک، به کانال‌های ارتباطی قابل اعتماد با تامین‌کنندگان و مشتریان وابسته هستند. کسب‌وکارهای کوچک نیاز به ارائه خدمات پشتیبانی مشتری و ارتباطی بهتر در خدمات تلفنی و اتصال اینترنتی دارند.  اتصال اینترنت فیبرنوری خدمات قابل اعتمادی را با حداقل زمان خرابی ارائه می دهد.

اینترنت در کسب و کار می تواند یک شرکت کوچک را ایجاد کند و یا از بین ببرد. یک اتصال اینترنتی ناپایدار و بدون پهنای باند کافی می تواند مانع ازنشان دادن توانایی یک تجارت برای رقابت شود. به عنوان مثال، یک شرکت محلی که قطعات را برای یک سازمان بزرگ ملی تامین می‌کند، به یک سرویس اینترنتی قوی و قابل اعتماد نیاز دارد تا بتواند زنجیره تامین و مهلت‌های تحویل را نظارت ومراقبت کند.  آیا محموله به آنجا رسید؟  آیا آنها نیاز به ارسال بیشتر دارند؟  یک شبکه فیبر نوری می‌تواند اتصال پایداری را فراهم کند و میزان قطع شدن اینترنت را کاهش دهد.  حتی می توانید یک آدرس IP ثابت برای یک خط اینترنت اختصاصی و خدمات تلفن VOIP دریافت کنید.  اینترنت فیبر پرسرعت همچنین کنفرانس ویدیویی را روان‌تر می‌کند و احتمال خارج شدن در میانه یک جلسه مهم را به حداقل می‌رساند.

آدام وبر، مالک Weber Outfitters، مکان کسب و کار خود را عمدتاً بر اساس در دسترس بودن اتصال اینترنت فیبر پرسرعت انتخاب می کرد.  این شرکت کوچک با تامین کنندگان و مشتریان در سراسر کشور کار می کند، بنابراین خدمات ارائه دهنده اینترنت خوب برای موفقیت شرکتش امری ضروری است. بسیاری از کسب و کارهای Weber Outfitters آنلاین است و برای اجرای پلت فرم تجارت الکترونیکی آن نیاز به یک اتصال قوی دارد. وبر گفت: ما در جایی که قبلا بودیم با اینترنت مشکل داشتیم. داشتن اینترنت خوب تحول آفرین بوده است.

 کسب و کارهای کوچک اغلب چندین کارمند آنلاین به طور همزمان دارند، که پهنای باند را اشغال کرده و شبکه وای فای را تحت فشار قرار می دهد.  اینترنت فیبر، سرعتی در محدوده یک گیگابیت و بیشتر را ارائه می دهند که به کل کارکنان امکان دسترسی به اینترنت پرسرعت را می دهد.

کسب‌وکارهایی که با مصرف‌کننده روبرو هستند نیز از اتصال اینترنت فیبر قوی بهره می‌برند.  به عنوان مثال، یک کافی شاپ به اتصال اینترنت پرسرعت متکی است و اغلب Wi-Fi را به مشتریان خود ارائه می دهد.  صاحب کافی‌شاپ باید نیازهای خود و مشتریانی را که در حال معاشرت هستند، قهوه می‌نوشند و از طریق دستگاه‌های تلفن همراه یا لپ‌تاپ‌هایشان آنلاین می‌گردند، پاسخ دهد.  همه این کاربران اضافی به این معنی است که اتصال باید ادامه یابد.  یک اینترنت فیبر تجاری قوی می تواند تمام این نیازها را پوشش دهد.

نانسی وایات، صاحب لوبیا برشته شده، شاهد موفقیت کافی شاپ کوچکش بوده است که تا حدی به دلیل اینترنت پرسرعت فیبر بوده است. او توضیح داد: «ثبت نام و کسب و کار کلی ما به اینترنت پرسرعت و با کیفیت خوب متکی است. این به اندازه خوردن یک قهوه خوب ضروری است.  اگر بهترین قهوه را می‌خوردیم اما اینترنت خوبی نداشتیم، مشتریان به اینجا نمی‌آمدند. آنها به جای دیگری می‌رفتند که اینترنت خوبی داشته باشد.»

اینترنت فیبرنوری سرعت آپلود و سرعت دانلود سریع و متقارن را فراهم می کند.  این سرعت‌های سریع به سازمان‌های کوچک و بزرگ اجازه می‌دهد تا تجارت خود را با نرخ‌هایی انجام دهند که قبلاً هم از طریق اتصال سیمی و هم از طریق Wi-Fi تصور نمی‌شد.  طرح‌های اینترنت فیبر در کسب و کار اغلب از 500 مگابیت در ثانیه شروع می‌شوند و با قیمت‌گذاری دقیق برای کسب‌وکارها، داده‌های نامحدود و بدون قرارداد سالانه تا یک گیگا بیت در ثانیه افزایش می‌یابند.  برای تسهیل مدیریت امور مالی برای کسب و کارها، بسیاری از طرح های اینترنتی کسب و کار شامل پرداخت خودکار نیز می‌شوند که باعث می شود در پرداخت به موقع  یک صورت حساب کمتر نگران باشید.

چرا مشتریان تجاری باید به سرعت های متقارن اهمیت دهند؟

با افزایش محبوبیت ویدیو و سایر فایل های حجیم، سرعت آپلود بیش از هر زمان دیگری اهمیت پیدا کرده است.  آپلود فایل‌های بزرگ و فضای ذخیره‌سازی مبتنی بر ابر با سرعت‌های متقارن سریع‌تر و بهتر عمل می‌کنند.  هنگامی که سرعت سیگنال در هر دو طرف یکسان باشد، کنفرانس های ویدئویی نیز روان تر اجرا می شوند. سرعت های متقارن برای پایداری اتصال و آپلود و دانلود آسان فایل های بزرگ بسیار مهم است. با پهنای باند محدود و سرعت پایین‌تر، یک ارائه‌دهنده خدمات اینترنت کابلی سنتی نمی‌تواند نیازهای روزافزون کسب‌وکارهای کوچک را برآورده کند.  اینترنت سریع امروزه ضروری است.  مشتریان اینترنتی در تجارت به سرعت اینترنت سریع تری نیاز دارند.

قابلیت اطمینان برای یک اتصال اینترنتی مطمئن در تجارت نیز مورد توجه زیادی است.  چه مدت زمانی این سرویس کانکت و قابل استفاده می‌ماند؟  استاندارد صنعت بیش از 99 درصد است.  کسب و کارها نمی توانند اینترنت خود را برای مدت طولانی قطع کنند، بنابراین قابلیت اطمینان بسیار مهم است. در هر کسب و کاری که هستید، کسب و کار کوچک شما می تواند از سرعت بالا و قابلیت اطمینان یک اتصال اینترنتی عالی فیبر نوری بهره مند شود.

انتهای پیام