عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس:
دبیر اول کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، بر ضرورت افزایش سرعت و بهبود کیفیت اینترنت در همه مناطق به ویژه مناطق محروم و روستایی تاکید کرد و آن را از اولویت های مهم پیشنهادی به وزیر ICT برشمرد.

روح الله بابایی صالح، نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار ماهنامه نسل چهارم با بیان اینکه جوانان کشور ما دارای استعداد بالایی بوده و خواسته های به حقی از دولت دارند، گفت: یکی از مهمترین مواردی که آقای جهرمی باید به آن عنایت خاص داشته باشد بحث اینترنت و افزایش کیفیت آن است، چون متاسفانه کیفیت اینترنت آن چنان که باید و شاید رضایت بخش نیست.

وی افزود: به عنوان مثال در محدوده ای که بنده زندگی می کنم اینترنت، وضعیت مناسبی نداشت که این موضوع برای بنده حل شد، اما برای عموم مردم که این گونه مشکلات را دارند باید چاره اندیشی شده و به حال خودشان رها نشوند، بنده به عنوان نماینده مردم در مجلس می خواهم همه مردم از اینترنت با کیفیت و مناسب بهره مند شوند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین افزایش آنتن دهی تلفن های همراه را از دیگر موضوعاتی عنوان کرد که باید وزیر ICT در اولویت های کاری خود قرار دهد. وی همچنین اظهار کرد: متاسفانه ما همچنان در برخی نقاط شاهدیم که تلفن همراه از وضعیت نامناسبی برخوردار است و مردم آن مناطق با چالش مواجه هستند، این در حالی است که دستیابی به ارتباطات موبایلی و اینترنت مناسب حق همه مردم است و کسی که در مناطق روستایی و محروم زندگی می کند نباید از این نعمت محروم باشد.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: مردم در این مناطق برای سرویسی هزینه می کنند که نامناسب بوده و از کیفیت لازم برخوردار نیست و آقای جهرمی باید به این قبیل موضوعات توجه لازم را داشته باشند.وی همچنین توجه وزیر ارتباطات به تکالیفی که در قانون برای حوزه ICT مشخص شده را مورد تاکید قرار داد.

انتهای پیام