1400-05-19 18:50
دسته بندی: 
در حالی که طی روزهای اخیر میزان نارضایتی کاربران مبین نت از کیفیت و سرعت اینترنت TD-LTE این اپراتور به شدت افزایش یافته است، انتظار می‌رود سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای احقاق حقوق این کاربران ناراضی اقدام موثری انجام دهد و صرفا به انتشار گزارش‌های دوره‌ای بسنده نکند.

به گزارش سایت نسل چهارم به نقل از سیتنا، اگرچه شرکت ارتباطات مبین‌نت از زمان بهره‌برداری از شبکه TD-LTE بخشی از کاربران را به سمت استفاده از این سرویس گران‌قیمت سوق داده است، اما کاربران این خدمت از سرعت و کیفیت اینترنت این اپراتور ابراز گلایه و نارضایتی دارند و با پیگیری از امور مشترکین این اپراتور هم به نتیجه نرسیده‌اند.

با جست‌وجوی واژه‌ی مبین نت در توئیتر با تعداد بالای توئیت‌های کاربران ناراضی از سرویس اینترنت مبین نت مواجه می‌شوید که پیگیری‌هایشان برای رفع مشکلات سرویس از مبین نت بی‌نتیجه مانده و برای شنیده شدن گلایه‌هایشان راهی جز دیوار شبکه‌های اجتماعی نیافته‌اند.

تنها برخی از توئیت کاربران ناراضی از سرویس‌دهی مبین نت طی روزهای اخیر به شرح ذیل است:

 

مبین نت: به‌روزرسانی‌ شبکه طی روز گذشته باعث اختلال موقتی اینترنت کاربران شد

ساعاتی بعد از انتشار این خبر، شرکت مبین نت توضیحی به شرح ذیل برای سیتنا ارسال کرد:

شرکت ارتباطات مبین‌نت به‌صورت دوره‌ای برای بهبود کیفیت شبکه خود و افزایش ظرفیت اینترنت برای عموم کاربران، اقدام به انجام به‌روزرسانی‌هایی در لایه‌های مختلف شبکه می‌کند. ارتقای ظرفیت در لایه‌های مختلف شبکه می‌تواند به دلایل فنی، ثبات شبکه را دستخوش تغییر کرده و اختلالات موقتی را برای برخی کاربران ایجاد کند که در نتیجه تکمیل پروسه، برطرف می‌شوند. در روز گذشته اعمال یکی از همین به‌روزرسانی‌های معمول، اینترنت تعدادی از مشترکین این شرکت را دچار اختلال موقتی کرد. کارشناسان فنی مبین‌نت در پی این اختلال با اعمال روش‌هایی ظرف مدت زمان کوتاهی ثبات را به شبکه این شرکت بازگردانده و وضعیت سرویس تمامی مشترکین به حالت عادی بازگشته است. شرکت ارتباطات مبین‌نت خود را وامدار مشترکین ارزشمند خود می‌داند و در مسیر جلب رضایت ایشان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام