رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر، گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی همانند اینترنت اشیاء توسط دانشکده پست و مخابرات که با نظارت ITU انجام می شود می تواند نمایندگی ITU توسط دانشکده را تثبیت کند.

دکتر سید احمد معتمدی، وزیر اسبق ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت‌وگو با خبرنگار ماهنامه‌ نسل چهارم پیرامون ارزیابی اقدامات دانشکده پست و مخابرات در رابطه با تربیت نیروی انسانی متخصص حوزه ICT و برگزاری دوره های آموزشی معتبر بین المللی همانند دوره اینترنت اشیاء، گفت: این دانشکده اقدامات خوبی انجام داده و در دستور کار دارد.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر ادامه داد: اتفاقا ما یک نفر را هم به نمایندگی فرستادیم که صحبت‌های خوبی با مسوولان دانشکده داشت.

وزیر اسبق ارتباطات و فناوری اطلاعات، اظهار کرد: من یادم است زمان خودمان هم آموزش‌های منطقه ای را از طریق ITU ماموریت داشتیم و نمایندگی گرفته بودیم که متاسفانه در یک مدت به دلیل اینکه غیرفعال بود این نمایندگی گرفته شد.

عضو کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، خاطرنشان کرد: ولی این اقدامات دانشکده در برگزاری دوره های آموزشی با همکاری ITU قدم‌های خوبی است و اگر تعدادی ازاین اقدامات را انجام دهند می توانند نمایندگی منطقه ای ITU را داشته باشند.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر، در پاسخ به دیگر سوال نسل چهارم در خصوص اینکه آیا شما هم آمادگی دارید که با دانشکده همکاری داشته باشید؟ گفت: حتما همکاری‌های ما گسترش می یابد.

انتهای پیام