1396-02-27 22:11
دسته بندی: 
متقاضیان دریافت سیم‌کارت‌های اعتباری و دیتای رایتل، تا پایان خردادماه سال جاری فرصت دارند تا با شرکت در طرح بهاره‌ی رایتل، بسته‌های ارائه شده در این طرح مشتمل بر 7 گیگابایت اینترنت یا 7 هزار تومان اعتبار به دلخواه خود را به همراه سیم‌کارت خریداری نمایند.

به گزارش سایت نسل چهارم به نقل از سیتنا، سیم کارت اعتباری رایتل اولین سیم کارت اعتباری نسل های نوین ارتباطی کشور با پیش شماره های 0921 و 0922 است که امکان ارائه خدمات پیشرفته‌ای همچون اینترنت پرسرعت، کنفرانس صوتی و پیام چند رسانه‌ای، خدمات ارزش افزوده و ... را برای مشتریان فراهم می‌آورد. همچنین سیم کارت دیتای رایتل با پیش شماره 0921 ، ویژه دسترسی به اینترنت پرسرعت و خدمات انتقال داده بوده و از قابلیت دریافت و ارسال پیام کوتاه نیز برخوردار است.

متقاضیان دریافت سیم‌کارت‌های اعتباری و دیتای رایتل می‌توانند علاوه بر خرید سیم‌کارت، یکی از بسته‌های مندرج در جداول رایتل را به دلخواه خود به همراه سیم‌کارت خریداری نمایند. بسته‌های آغازین این سیم‌کارت‌ها ترکیبی از خدمات ارتباطی با حجم‌های متنوع ترافیک اینترنت، تماس صوتی درون و برون شبکه و پیامک می‌باشد که متناسب با نیازهای مختلف ارتباطی افراد طراحی شده‌است.

لازم به ذکر است؛ آن دسته از کاربرانی که قصد دارند در بهار 96 به خانواده رایتل بپیوندند، تا 31 خردادماه جاری فرصت دارند تا با استفاده از طرح بهاره رایتل، بسته‌های آغازین جدیدی را به‌ همراه سیم کارت دریافت نمایند.

به عبارت دیگر متقاضیان می تواند با انتخاب بسته‌ آغازین ارائه شده مشتمل بر 7 گیگابایت اینترنت یا 7 هزار تومان اعتبار را به دلخواه خود به همراه سیم‌کارت به قیمت 20 هزار تومان خریداری کنند.

برای دریافت اطلاعات تکمیلی اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام