مهدی اسماعیل نژاد در گفت و گو با خبرنگار ماهنامه نسل چهارم با بیان اینکه در حال حاضر صنایع ارتباطی آوا به عنوان پیشرو در تجهیزات مخابراتی نسل جدید در کشور است، گفت: از جمله اهداف این مدیریت در واقع جلب رضایت مشتریان است و از نگاه ما تعامل با مشتری با فروش خاتمه پیدا نمی کند واین تازه آغاز مسیر است.
وی افزود: تلاش کرده ایم که در همه حال در کنار مشتری باشیم و خود را به عنوان بازوهای اجرایی مشتری می دانیم و در عین حال در حوزه صادرات نیز تلاش کرده ایم که تکنولوژی ایجاد شده توسط متخصصان داخلی و توانمند خودمان را به فراسوی این مرز و بوم نیز ارایه کنیم، چون معتقدیم تکنولوژی مرز نمی شناسد.
صادرات محصولات شرکت آوا به کشورهای همسایه
اسماعیل نژاد با اشاره به برنامه های مهم شرکت در حوزه صادرات، بیان کرد: با توجه به روابط خوب ایران با کشورهای همسایه و مشارکت ایران در سازندگی در این کشورها، شرکت صنایع ارتباطی آوا نیز توانسته در برخی از این کشورها محصولات خود را ارائه کند و این تازه آغاز این مسیر است.
وی ادامه داد: شرکت در نمایشگاههای بین المللی داخلی و خارجی منجر به شناساندن این شرکت به مشتریان شده و سعی ما این است که با تداوم این کار و افزایش کمی و کیفی محصول، راه صادرات خود به کشورهای دیگر را نیز هموار کنیم و در ابتدای این راه گواهینامه های متعدد ایزو و نیز گواهی استاندارد اروپـا « CE» را نیز دریافت کرده ایم.
دنیای جدید، دنیای سرویسها و خدمات گسترده ارتباطی است
اسماعیل نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در دنیای جدید ارتباطات، نیاز مشتریان فقط داشتن تلفن و یک مکالمه صوتی ساده نیست، اظهار کرد: دنیای جدید، دنیای سرویسها و خدمات گسترده ارتباطی است، به طور مثال اگر دقت کنیم نرم افزارهای شبکه های اجتماعی به صورت مداوم در حال به روز رسانی هستند واین چیزی نیست به جز طیف گسترده نیازمندیهای مشتریان که روز به روز در حال تکامل و افزایش است.
وی با بیان اینکه در صنایع ارتباطی آوا در بخش سرویس های مخابراتی توانستیم راهکارهای مختلفی را به مشتریان ارایه کنیم، افزود: به عنوان مثال برای یک مرکز تلفن 100 هزار شماره بیش از 10 توپولوژی و راهکار مختلف برای ارائه سرویس داریم و سرویس های جدید در راه است.
اسماعیل نژاد ادامه داد: به طور معمول پس از راه اندازی سرویس های اولیه برای مشتریان، جلسات متعددی را جهت بررسی نیازمندی های جدید با تیم های مختلف مشتری برگزار می کنیم و در صورت نیاز، این درخواست ها به تیم های مرتبط طراحی ارجاع شده و در نهایت به تحویل سرویسی جدید ختم می شود.
شناسایی نیاز بازار و مشتریان از جمله وظایف مهم ما محسوب می شود
معاون مدیریت بازرگانی صنایع ارتباطی آوا با بیان اینکه شناسایی نیاز بازار و مشتریان از جمله وظایف مهم ما محسوب می شود، عنوان کرد: جهت شناسایی نیاز بازار و مشتریان، بخشی را در مدیریت بازرگانی با نام مهندسی فروش ایجاد کردیم، وظیفه این بخش که توسط مهندسین مخابرات و IT اداره می شود در واقع بررسی شرایط و نیازمندیهای فعلی و آتی مشتریان است، که این بخش بصورت تخصصی وارد هر یک از حوزه های فروش شده و برای هر حوزه، طرح ها و راهکارهای متفاوتی را ارائه می کند.
وی از دیگر وظایف این بخش را بررسی تجهیزات و سرویس هایی عنوان کرد که برای تکمیل سبد تجهیزات مورد نیاز است که این موارد از بررسی مستقیم نیاز مشتریان و نیز آینده نگری - تعامل با واحد مطالعات آینده شرکت صنایع ارتباطی آوا- است.
انتهای پیام