1395-01-20 18:23
دسته بندی: 
پرچم‌داران جدید شرکت سامسونگ، به طور رسمی وارد ایران شدند. روز سه‌شنبه 17 فروردین ماه 1395، شرکت سامسونگ الکترونیکس، طی مراسمی در برج میلاد تهران، در حضور اصحاب رسانه و جمعی از مدیران خود، از گوشی‌های Galaxy S7 و Galaxy S7 edge رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار سایت نسل چهارم، این مراسم با سخنرانی مدیرعامل دفتر کره این شرکت در تهران آغاز شد. بام سوک هانگ ضمن ابراز خوشحالی از حضور در میان اهالی رسانه، گفت: «آنچه من در سامسونگ، بعد از رونمایی محصولات مختلفی از جمله گوشی‌های سری S یاد گرفته‌ام، این است که چگونه گوش کنم، روی چه مواردی تمرکز کنم و چه زمانی تصمیمات مهم بگیرم. سامسونگ نیز به‌عنوان یک شرکت چنین چیزی را آموخته است؛ همان‌طوری که ما از تولیدکننده دستگاه‌های تلفن و فکس، تبدیل به پیشرو بازار گوشی‌های هوشمند شده‌ایم. تعهد ما همیشه این بوده که متوجه شویم شما چه می‌خواهید؛ زندگی‌تان را بهبود بخشیم و شما را به چیزهایی که برای‌تان مهم است، برسانیم.»

وی با اشاره به اهمیت ایران برای سامسونگ، گفت: «ایران یکی از مهم‌ترین بازارهای ماست و در حال حاضر رهبری آن را در اختیار داریم که برای رسیدن به این جایگاه راه زیادی پیموده‌ایم.»

در ادامه، علی جعفریه، مدیر ارشد بخش موبایل شرکت سامسونگ در ایران، با اشاره به رویکرد کلی این شرکت عنوان کرد: «ما به‌عنوان رهبر بازار، مسئولیت‌هایی داریم که تنها به ارائه محصول، خلاصه نمی‌شود. ما مسئولیت داریم که تجربیات جدیدی را برای کاربران به ارمغان بیاوریم.»

وی در ادامه با اشاره به طراحی بسته خدماتی جدیدی برای این گوشی‌ها ادامه داد: «ما برای کاربرانی که تا پایان بهار سال جاری، پرچم‌داران جدیدمان را خریداری کنند، یک بسته خدماتی ویژه تحت عنوان وی.آی.پی (VIP) طراحی کرده‌ایم. امکانی که به طور کامل خیال کاربران را از بابت استفاده بی‌دغدغه از گوشی‌‌ هوشمندشان راحت می‌کند. به این منظور چنانچه تا پایان سال 95 هر اتفاقی برای صفحه ‌نمایش گوشی‌ها رخ دهد، برای تعویض یا تعمیر صفحه نمایش هزینه‌ای دریافت نمی‌شود، فقط هزینه‌ای جزئی جهت انجام کار توسط اپراتور گرفته خواهد شد.»

جعفریه همچنین در پایان گفت: «کسانی که در شهرهای تهران، مشهد و اصفهان زندگی می‌کنند، می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل، با مرکز تماس موبایل سامسونگ به شماره 42132-021 تماس بگیرند تا نیرویی به درب منزل آنها اعزام شود، گوشی را تحویل بگیرد و پس از انجام تعمیرات، دوباره آن را درب منزل تحویل دهد.»

در بخش بعدی این مراسم، کارشناسان موبایل شرکت سامسونگ، به معرفی ویژگی‌ها و قابلیت‌های Galaxy S7 و Galaxy S7 edge پرداختند و پس از آن خبرنگاران در فضای تعبیه شده برای تجربه محصول (Experience Zone) از نزدیک با امکانات و ویژگی‌های این محصولات آشنا شدند.

گوشی Galaxy S7 جدیدترین پرچم‌دار شرکت سامسونگ و هفتمین مدل از سری S گوشی‌های هوشمند این شرکت است که با ویژگی‌های منحصربه‌فردی چون طراحی زیبا و انحنادار، سخت‌افزار قدرتمند و عملکرد فوق‌العاده، تعریف و مرزی جدید برای توانایی‌ها و امکانات گوشی‌های تلفن‌همراه ارائه کرده است.

گوشی‌های هوشمند Galaxy S7 و Galaxy S7 edge از یک دوربین قدرتمند 12 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین پنج مگاپیکسلی در جلو دستگاه برخوردارند. این دوربین‌ها مجهز به فناوری دوئال پیکسل (Dual Pixel) هستند و توانایی ثبت سریع‌تر و روشن‌تر تصاویر را دارند. سامسونگ در حالی برای اولین بار در صنعت گوشی‌های هوشمند، از فناوری دوئال پیکسل استفاده کرده ‌که این فناوری از سال 2013 تنها در برخی از دوربین‌های عکاسی حرفه‌ای DSLR موجود است.

گوشی‌های جدید سامسونگ، نگرانی‌های مختلف کاربران را مرتفع کرده‌اند. از جمله، این محصولات به‌طور کامل در برابر گرد و غبار، و به مدت 30 دقیقه تا عمق 1.5 متری، در برابر نفوذ آب مقاوم هستند و موفق به دریافت گواهینامه IP68 شده‌اند. به علاوه گوشی‌های Galaxy S7 و Galaxy S7 edge به ترتیب با داشتن باتری‌های قدرتمند 3000 و 3600 میلی‌آمپری، کاربران را از انجام کارهای خود، بدون نگرانی بابت تمام شدن شارژ گوشی، مطمئن می‌کنند.

همچنین این محصولات که دارای درگاه حافظه خارجی نیز هستند، به طور پیش‌فرض با اندروید نسخه 6.0 (مارشمالو) و در دو نسخه با حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایتی عرضه می‌شوند. این گوشی‌ها در چهار رنگ سفید مرواریدی، نقره‌ای تیتانیوم، طلایی و مشکی اونیکس وارد بازار خواهند شد.

انتهای پیام