1395-01-14 05:56
دسته بندی: 
عضو هیئت عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران، از وجود سه جویشگر مدعی در کشور که هر کدام خدمات متفاوتی ارایه می‌دهند خبر داد و گفت: بنا داریم بین جویشگر یوز، پارسی جو و سلام مسابقه برگزار و در نهایت از برندگان حمایت کنیم.

به گزارش سایت نسل چهارم، خسرو سلجوقی با اشاره به تدوین شاخص‌های مسابقه، ‌اظهار داشت: حدود 70 شرکت هم در کشور حضور دارند که هر یک در بخشی از خدمات جویشگر موفق هستند و می‌توانند آن خدمات را با اتصال به جویشگر برگزیده ارایه دهند.

وی در ادامه با بیان این که کارآفرینان موتور اقتصاد دنیا هستند، گفت: ICT به‌عنوان موتور توسعه می‌تواند کلیه بخش‌های صنعتی، کشاورزی و خدماتی را به تحول وا دارد.

عضو هیئت عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران، با اشاره به جذابیت بازار ایران گفت: بازار ما ترکیبی از دو بازار بزرگ است که در عرصه کارآفرینی از عوامل جاذب برای سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

سلجوقی ادامه داد: بازار 80 میلیونی داخل و محوریت در خاورمیانه (هاب منطقه) به‌ویژه نیروی انسانی تحصیل‌کرده و ارزان‌قیمت  را از عوامل جذب سرمایه‌گذار و توسعه این بخش هستند.

وی با اشاره به تعداد زیاد دانش‌آموختگان این بخش خواستار برگزاری دوره‌های مهارت‌آموزی توسط بخش خصوصی و دولتی شد و گفت: در این راستا وزارت وام 500 میلیون تومانی در اختیار یکی از شرکت‌های نصر قرار داده که پس از این شاهد حرکت خوبی در ایجاد اشتغال و ارزش‌افزوده در کشور خواهیم بود.

انتهای پیام