1394-11-09 16:13
دسته بندی: 
مدیرعامل اپراتور سوم تلفن همراه، اظهار کرد: در حمایت رایتل از جشنواره‌ی فیلم فجر برای ما نکاتی حائز اهمیت است. یکی استفاده‌ی حداکثری از محتوای جشنواره‌ی فیلم فجر است و دیگر اینکه با توجه به استفاده‌ی اکثر مشترکان رایتل از دیتا، بتوانیم در این حوزه‌ها قدمی برداشته و از دیتایی که در این حوزه‌ها تولید می‌شود به نحو احسنت استفاده کنیم.

به گزارش سایت نسل چهارم، مهندس سید مجید صدری در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا در خصوص اینکه رایتل در حمایت از جشنواره فیلم فجر آیا علاوه بر منافع فرهنگی به دنبال منافع اقتصادی نیز هست؟ گفت: بالاخره ما یک بنگاه اقتصادی هستیم و باید در حمایت از جشنواره‌ی فجر که برای دومین سال اتفاق افتاده است، مسائل مالی این کار را نیز در نظر داشته باشیم.

وی ادامه داد: در حمایت رایتل از جشنواره برای ما نکاتی حائز اهمیت است. یکی استفاده‌ی حداکثری از محتوای جشنواره‌ی فیلم فجر است و دیگر اینکه با توجه به استفاده‌ی اکثر مشترکان رایتل از دیتا، بتوانیم در این حوزه‌ها قدمی برداشته و از دیتایی که در این حوزه‌ها تولید می‌شود به نحو احسنت استفاده کنیم.

مدیرعامل رایتل در پاسخ به دیگر سوال خبرنگار سیتنا مبنی بر ارائه‌ی بسته‌های ویژه در دوره‌ی برگزاری جشنواره به مشترکان رایتل، گفت: برنامه‌هایی تدوین و در دستور کار است که طی روزهای آتی اطلاع رسانی می‌شود.

وی ادامه داد: این برنامه در دو بخش ارائه می شود. نخست برای مشترکان رایتل که به عنوان بیننده در جشنواره حضور پیدا خواهند کرد. بخش دیگر برنامه‌ی ویژه‌ای است که برای عوامل، دست اندرکاران، تهیه کنندگان، بازیگران، فیلمبرداران و افرادی که در جشنواره حضور خواهند یافت، ارائه خواهد شد.

صدری در پاسخ به دیگر سوال خبرنگار سیتنا که با امضای تفاهم نامه رایتل با سازمان سینمایی، آیا دست اندرکاران جشنواره‌ی فیلم فجر نیز تسهیلاتی را برای حضور مشترکان رایتل در جشنواره مانند اولویت در امکان خرید بلیط جشنواره در نظر گرفته‌اند؟ گفت: این طرح خوبی است که می‌توانیم در دستور کار قرار دهیم.

انتهای پیام