مدیرعامل شرکت صنایع ارتباطی آوا:
مدیرعامل شرکت صنایع ارتباطی آوا، گفت: پیشنهاد ما این است که پیاده سازی قانون LC داخلی می تواند راهکاری موثر باشد و همانطور که برای شرکت های خارجی پرداختی ها را انجام می دهد توقع داریم برای تولیدکننده های داخلی هم انجام شود.

دکتر انوشیروان مرآت، مدیرعامل شرکت صنایع ارتباطی آوا در گفت‌وگو با ماهنامه نسل چهارم پیرامون محصولات جدید این شرکت، گفت: صنایع ارتباطی آوا طراح سوئیچ های نسل جدید است و فعالیت اصلی مجموعه در همین راستا می باشد. طبیعتا به طور مستمر این محصول ارتقاء پیدا می کند و براساس آخرین تکنولوژی های روز با ظرفیت‌های بالاتر و براساس فناوری های جدیدتر نسخه های جدید این محصول تولید می شود.

وی ادامه داد: سوئیچ های NGN را در گذشته تولید کرده بودیم که خوشبختانه در طول این مدت به بهره برداری نهایی رسیده است و در شبکه مخابرات عمومی کشور در حال سرویس دهی در ظرفیت های چند میلیون شماره به مردم است. مرحله بعدی معماری ارتقاء یافته سوئیچ های NGN و معماری IMS است که از چند سال پیش کارهای تحقیق و توسعه و طراحی و ساخت آن را شروع کرده بودیم  که در حال حاضر بخش عمده المان های این محصول تمام شده و قابل استفاده است.

مرآت، خاطرنشان کرد: این المان ها به صورت مستقل و در ترکیب با سایر اجزای شبکه های موجود مخابراتی قابل استفاده هستند.وی، ادامه داد: این پروژه در یکی از مناطق کشور برای شروع واگذار شده است و در دست اجرا می باشد و در نوع خودش در این زمینه اولین موردی است که به عنوان محصول داخلی جایگزین محصولات خارجی همچون هواوی و دیگر محصولات چینی شده است.

مدیرعامل شرکت  صنایع ارتباطی آوا، اظهار کرد: برای آینده ارتقای محصول به سمت فناوری FMC را در دست اجرا داریم  و تکنولوژی VoLTE برای ارتباطات سیار که این محصول هم به ارتباطات سیار سرویس دهی می‌کند هم ارتباطات ثابت.

وی ادامه داد: در رابطه با تحریم ها به طور مستقیم تحت تاثیر قرار نگرفتیم اما اثرات غیرمستقیم که رکود اقتصادی ناشی از تحریم است بر فعالیت ما تاثیر داشته و مناقصات دچار مشکلات اقتصادی شده است.

مرآت، گفت: موضوع بی نظم شدن پرداخت ها توسط کارفرماها در صنعت ایجاد بحران کرده است و کارفرماهای بزرگ به دلیل مشکلات نقدینگی، بدهی ها را به موقع پرداخت نمی کنند و این مساله جریان وجوه نقد را در شرکت های صنعتی با مشکل مواجه می کند. پیشنهاد ما این است که پیاده سازی قانون LC داخلی می تواند راهکاری موثر باشد و همانطور که برای شرکت های خارجی پرداختی ها را انجام می دهد توقع داریم برای تولیدکننده‌های داخلی هم انجام شود.

انتهای پیام