رییس کمیته‌ ارتباطات کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی:
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، گفت: تحریم‌ها تاثیر جدی در صنعت مخابرات نخواهند داشت، چراکه اگر یک سری از شرکت‌ها همکاری خود را قطع کنند، قطعا شرکت‌های دیگری هستند که جایگزین شوند.
رمضانعلی سبحانی فر در گفت وگو با ماهنامه نسل چهارم پیرامون حجم بازار صنعت مخابرات، گفت: بازار این صنعت حدود شش میلیارد دلار است و در حال حاضر سهم بازار داخلی 1.7 میلیارد دلار است. این سهم می‌تواند قابل افزایش باشد و سهم بیشتری از این بازار گرفته شود.
وی ادامه داد: این امری طبیعی است که از کالاهای داخلی حمایت شود و خرید تجهیزات و نرم افزارهای مربوطه از محصولات داخلی تهیه شوند. با حمایت‌هایی که از تولید داخلی انجام می‌شود، می‌توانیم این سهم را افزایش دهیم.
رییس کمیته  ارتباطات مجلس شورای اسلامی، پیرامون تاثیر تحریم ها بر صنعت مخابرات داخلی، خاطرنشان کرد: تحریم‌ها تاثیر جدی در صنعت مخابرات نخواهند داشت، چراکه اگر یک سری از شرکت‌ها همکاری خود را قطع کنند، قطعا شرکت‌های دیگری هستند که جایگزین شوند و همکاری با آنها صورت گیرد و مشکلی در این صنعت پیش نیاید.
وی در پایان افزود: در صورت قطع همکاری با شرکت‌های بزرگ خارجی، در بحث صنعت مخابرات و شبکه ارتباطی کشور، مشکل خاصی به وجود نخواهد آمد.
انتهای پیام