1396-11-13 04:16
دسته بندی: 
در مقایسه‌ی تعرفه‌ی سیم‌کارت های اعتباری سه اپراتور تلفن همراه در کشور، مشترکان سیم‌کارت اعتباری رایتل از پایین ترین تعرفه‌ی مکالمه (درون شبکه، برون شبکه و تلفن ثابت) برخوردار می باشند.

به گزارش سایت نسل چهارم به نقل از سیتنا، نظر به ارائه‌ی طرح‌های رقابتی اپراتورهای تلفن همراه در کشور و از آنجاکه مشترکان سیم‌کارت اعتباری تعداد قابل توجهی از مجموع مشترکان تلفن همراه در کشور را به خود اختصاص داده اند، لذا نسبت به مقایسه‌ی تعرفه‌ی مکالمه‌ی اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل برای این گروه از مشترکان اقدام کردیم.

در همین راستا، تماس صوتی درون شبکه‌ی رایتل برای مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری این اپراتور 499 ریال در دقیقه، ایرانسل 669 ریال در دقیقه و همراه اول 670 ریال در دقیقه است.

همچنین تماس صوتی با تلفن ثابت برای مشترکان سیم‌کارت اعتباری رایتل 599 ریال در دقیقه، برای مشترکان اعتباری ایرانسل 799 ریال در دقیقه و برای مشترکان اعتباری همراه اول 670 ریال در دقیقه می باشد.

در همین حال، تماس صوتی برون شبکه‌ی رایتل برای سیم‌کارت‌های اعتباری 599 ریال در دقیقه، ایرانسل 929 ریال در دقیقه و همراه اول 937 ریال در دقیقه است.

در نهایت می توان گفت که مشترکان سیم‌کارت اعتباری رایتل از پایین ترین تعرفه‌ی مکالمه (درون شبکه، برون شبکه و تلفن ثابت) برخوردار می باشند.

انتهای پیام