مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت:
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت یازدهم، گفت: جویشگرهای بومی باید در حوزه های خاص ورود کنند و باید نتایجشان در آن حوزه ها قابل توجه و ملموس باشد تا رفته رفته ارزش افزوده ایجاد کنند و برایشان قابلیت رشد فراهم شود.

مهندس محمد جواد آذری جهرمی، مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت در گفت و گو با ماهنامه نسل چهارم و در پیشنهاد برای تجاری سازی جویشگرهای بومی، گفت: پیشنهاد بنده برای اینکه جویشگرهای بومی بتوانند نقش اصلی خودشان را ایفا کنند، این است که انرژی شان را در حوزه تخصصی متمرکز کنند؛ چرا که در شرایط فعلی زمینه برای رقابت در حوزه عمومی مهیا نیست.

معاون وزیر ارتباطات دولت یازدهم، ادامه داد: در مقام مقایسه جویشگرها توسط افراد هم نتیجه مشخص است؛ در واقع آنها مقایسه می‌کنند و در این قیاس می‌گویند جویشگرهای ما قابل قیاس با جویشگرهای مطرح دنیا نیست؛ در صورتی که جویشگرهای ما از لحاظ تکنولوژیکی خیلی زحمت کشیده اند و توانمندی خوبی داشته اند، ولی در حوزه محتوایی باید باز هم کار کنند.

آذری جهرمی، تاکید کرد: جویشگرهای ما بایــد در حوزه های خاص ورود کنند و باید نتایجشان در آن حوزه ها قابل توجه و ملموس باشد تا رفته رفته ارزش افزوده ایجاد کنند و برایشان قابلیت رشد فراهم شود.

انتهای پیام