مدیر خدمات فنی و مهندسی شرکت صنایع ارتباطی آوا از ارایه دو محصول جدید این شرکت که بر اساس تکنولوژی های جدید سیستم دیسپچینگ و سیستم های Tele Worker تولید شده اند، تا پایان سال جاری خبر داد.

مهندس «بهروش حصاری» در گفت و گو با خبرنگار ماهنامه نسل چهارم با بیان اینکه  خدمات پشتیبانی خوب در کنار محصول با کیفیت در رضایتمندی مشتری اثر بخش است، گفت: خدمات پس از فروش کالا نه تنها ضامن بقا و تداوم تولیدکنندگان است، بلکه یکی از مهمترین عوامل موثر برای رقابت در بازار داخلی و جهانی محسوب می شود.

وی افزود:  مدیریت ارشد شرکت صنایع ارتباطی آوا به خوبی به این موضوع واقف بوده و در سرلوحه رسالت خود ارائه محصولات با کیفیت و مورد انتظار مشتری به همراه خدمات فنی و مهندسی تخصصی پس از فروش را قرار داده و همواره به آموزش مستمر پرسنل خود، مشتریان و تکمیل روز افزون سبد کالا و خدمات با کیفیت خود بر اساس نیازهای متفاوت مشتری همت گماشته است.

حصاری، همچنین از ایجاد آزمایشگاه‌های مجهز در راستای افزایش توانمندی پاسخگویی به مشتری در این شرکت خبر داد.

وی با تاکید بر جایگاه ویژه مشتریان در این شرکت، گفت: برای ارائه محصول باکیفیت ایرانی علاوه ‌بر پشتیبانی فنی و تخصصی درباره پیاده‌سازی و بهره‌برداری بهتر از محصولات این شرکت توسط مشتریان، ما خود را به عنوان مشاوری امین نیز در کنار آن ها می دانیم و به این منظور برای مشتریان پیشنهاد توافقات پشتیبانی با سطوح تعهدی مختلف (SLA) و ابزار و نیازمندی‌های استاندارد را برای توانمندی به انجام این تعهدات مهیا کردیم.

مدیر خدمات فنی و مهندسی شرکت صنایع ارتباطی آوا ، سیستم تیکتینگ با امکان نظارت مشتری، سیستم CRM اختصاصی پشتیبانی فنی، مرکز تماس ۴۳۳۱۴ با امکان بیش از ۶۰ تماس همزمان با اپراتورهای آموزش‌دیده و با قابلیت پاسخ‌دهی انسانی و ماشینی را از جمله اقداماتی عنوان کرد که برای رسیدن به این هدف طراحی شده است.

حصاری در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار کرد: خدمات پشتیبانی خوب شامل همه موارد آموزشی می شود که  شرکت پس از فروش کالا و خدمات به منظور جلب رضایت مشتریان و کمک به آنها برای دریافت بیشترین ارزش از محصولات و خدمات خریداری شده و مورد بهره برداری در نظر دارد.

وی در عین حال بیان کرد: حصول رضایت مشتریان به میزان داشتن کارکنانی که می توانند خود را با شخصیت مشتری تنظیم کنند، بستگی دارد، تاجایی که یک خدمت می تواند به کلی دیدگاه مشتری درباره موسسه را تغییر دهد، همچنین باید متذکر شد که خدمات پشتیبانی خوب در کنار کیفیت محصولات می تواند عامل اثربخش بر رضایت مشتری باشد.

مدیر خدمات  فنی و مهندسی شرکت صنایع ارتباطی آوا با بیان اینکه کیفیت، مفهومی پویاست که با تجربه مشتری و تغییر در اصلاح درک هر مشتری از محصول تغییر می یابد اظهار کرد: رضایت مشتری عملکرد متفاوتی از انتظار و درک مشتری است و منوط به ایجاد رابطه ای مثبت و سازنده بین مشتری و شرکت است.

انتهای پیام