مدیرعامل شرکت زیرساخت در پاسخ به سوال سیتنا:
1395-07-10 20:40
دسته بندی: 
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، گفت: زیرساخت سرمایه‌گذاریش را در ایرانیان نت انجام داده است اما شرکای دیگر که باید قدرالسهمشان را می‌اوردند این کار را انجام نداده اند و به عبارتی برخی از آنها نسبت به ورود سرمایه به ایرانیان نت اقدام نکرده اند.

به گزارش سایت نسل چهارم به نقل از سیتنا، مهندس محمد جواد آذری جهرمی، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که در نمایشگاه ایران تلکام 2016 حضور یافته بود، در پاسخ به سوال خبرنگار سیتنا در خصوص برنامه‌ی شرکت ارتباطات زیرساخت برای ایجاد زیرساخت مخابراتی داخل شهری، علی رغم آنکه به صورت مستقیم در ماموریت‌ها و وظایفش تعریف نشده است، ولی همچنان در این بخش نیاز وجود دارد، گفت: ما بنا به مقررات اجازه‌ی ورود به بازار دسترسی و ایجاد زیرساخت در شبکه‌ی دسترسی را نداریم، اما از آنجا که که شرکت ارتباطات زیرساخت 20 درصد سهام ایرانیان نت را دارد و ایرانیان نت وظیفه داشته است که در این حوزه ورود کند که تا کنون این هدف محقق نشده است، لذا زیرساخت به صورت غیرمستقیم در این حوزه حضور دارد.

وی ادامه داد: شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان سهامدار ایرانیان نت، از آنجا که این شرکت ماموریتش را به درستی پیش نبرده است مقصر است، ولی باید بگویم که ما در ایرانیان نت شرکایی داشتیم که آنها به دلیل آنکه سرمایه‌گذاری در این بخش را بازگشت پذیر نمی دانستند، نسبت به انجام تعهداتشان اقدام نکرده اند.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، افزود: زیرساخت سرمایه‌گذاریش را در ایرانیان نت انجام داده است و شرکای دیگر که باید قدرالسهمشان را می‌اوردند این کار را انجام نداده اند و برخی از آنها نسبت به ورود سرمایه به ایرانیان نت اقدام نکرده اند.

جهرمی در عین حال تاکید کرد: بنده به عنوان مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت تلاش دارم تا سهم این شرکت در ایرانیان نت را کاهش ندهم تا ماموریت اصلی ایرانیان نت برای ایجاد زیرساخت ارتباطی محقق شود.

رئیس هیات مدیره‌ی شرکت ارتباطات زیرساخت، خاطرنشان کرد: زیرساخت در حال حاضر سهام طلائی در ایرانیان نت دارد اما ممکن است در مذاکرات به این نتیجه برسیم که سهام طلائی در این مجموعه نداشته باشیم، ولی میزان قدرالسهم خودمان در این مجموعه را کم نمی‌کنیم.

انتهای پیام