1395-07-02 16:30
دسته بندی: 
بر اساس جدیدترین نظرسنجی پایگاه خبری سیتنا که تا زمان ارسال این خبر بالغ بر 1420 نفر در آن شرکت کردند، 58 درصد مشترکان از نحوه‌ی اجرای ترابردپذیری ناراضی‌اند.

به گزارش سایت نسل چهارم، در نظرسنجی اینترنتی پایگاه خبری سیتنا که تا زمان ارسال این خبر بالغ بر 1420 نفر شرکت کرده‎اند، تنها 42 درصد از شرکت کنندگان به سوال "از روند اجرای طرح ترابردپذیری رضایت دارید؟" پاسخ مثبت داده‎اند و سایر شرکت کنندگان اقدامات نظارتی بر نحوه‌ی اجرای این طرح را کافی نمی‌دانند.

به گزارش سیتنا، کارشکنی برخی اپراتورهای تلفن همراه در اجرای طرح ترابردپذیری و عدم نظارت دقیق سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بر شیوه‌ی اجرای این طرح نوپا، برخی مشترکان مایل به ترابرد را از این کار منصرف کرده است.

قابل ذکر است؛ ترابردپذیری شماره تلفن همراه (MNP)، قابلیتی است که به مشترکین تلفن همراه در کشور امکان تغییر اپراتور تلفن همراه خود بدون نیاز به تغییر شماره تلفن همراه را می دهد و در حال حاضر این طرح که بیش از ۱۵ سال در ۸۰ کشور دنیا اجرا شده است، هم‌اکنون پس از طی دوره‌ی آزمایشی در کشور ما نیز به حالت اجرایی درآمده است و هر سه اپراتور تلفن همراه موظف به اجرایی کردن آن هستند.

در همین حال، مهندس سید مجید صدری، مدیرعامل رایتل در مراسم آغاز رسمی تجاری سازی ترابردپذیری، گفته بود که در طول دوره‌ی 40 روزه‌ی اجرای آزمایشی طرح ترابردپذیری شماره‌های تلفن همراه، بیشترین مهاجرت مشترکان اپراتورها به سمت رایتل بوده است.

انتهای پیام