1395-06-01 06:19
دسته بندی: 
مدیرعامل رایتل گفت: رایتل شبکه نسل دوم ندارد و یک شبکه یک‌پارچه 3G است که از سال گذشته 15 شهر کشور را به اینترنت نسل چهارم مجهز کرده و تا پایان سال جاری به 30 شهر افزایش می‌یابد.

به گزارش سایت نسل چهارم، سیدمجید صدری اظهار داشت: شرکت رایتل قصد داشت در سه سال گذشته خدمات مناسبی به مردم ارائه دهد بنابراین در زمینه پوشش شهری توسعه پیدا کرد.

وی افزود: هم‌اکنون 450 شهر کشور زیر پوشش شبکه رایتل قرار گرفته و تا پایان سال جاری این تعداد به 550 شهر افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل رایتل با بیان اینکه رایتل مجوز اینترنت نسل چهارم را در سال گذشته اخذ کرده، افزود: در شش ماهه دوم سال جاری گسترش شبکه LTE در دستور کار قرار گرفته و با گسترش شبکه رایتل، شهرهای بیشتری در کشور زیر پوشش شبکه رایتل قرار می‌گیرد.

صدری خاطرنشان کرد: رایتل شبکه نسل دوم ندارد و یک شبکه یک‌پارچه 3G است که از سال گذشته 15 شهر کشور را به اینترنت نسل چهارم مجهز کرده و تا پایان سال جاری به 30 شهر افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه توسعه رایتل هیچگاه متوقف نمی‌شود، افزود: طبق تعهدی که به سازمان تنظیم مقررات داده شده، هر سال طبق آن توسعه صورت خواهد گرفت و تا پایان سال جاری، رایتل افزایش تعرفه نخواهد داشت.

انتهای پیام