1395-01-14 05:54
دسته بندی: 
بازار تلفن‌های هوشمند همچنان داغ است و سازندگان برای گرم نگه داشتن بازار هر روز خبری تازه درباره محصولات جدید خود منتشر می‌کنند.

به گزارش سرویس بین الملل سایت نسل چهارم، شرکت آمریکایی اپل، تولیدکننده گوشی‌های هوشمند آیفون، هم از این قاعده مستثنی نیست و آخرین اخبار از عرضه آیفون ۷ و آیفون SE به بازار حکایت دارند.

در ماههای اخیر اپل، گوشی های اس-ای را به بازار داده، این درحالی است که تنها چهار ماه دیگر، به رسم هر سال، باید این شرکت گوشی جدید خود را عرضه کند.

نخستین پرسشی که به ذهن علاقمندان می‌رسد این است که آیا حالا زمان خرید این محصولات است، یا آن که باید صبر کرد؟ اما رونمایی از آیفون اس-ای پاسخ به این پرسش را اندکی پیچیده‌تر کرده است.

کارشناسان توصیه می‌کنند، اگر تلفن‌های کوچک‌تر را ترجیح می‌دهید، حالا زمان خرید آن است، اما اگر تلفنی با صفحه بزرگتر می‌خواهید، بهتر است تا ماه سپتامبر و عرضه آیفون ۷ صبر کنید.

بیش از شش ماه است که آیفون ۶-اس به بازار عرضه شده و با این که بسیار مورد استقبال قرار گرفته، اما به زمان رونمایی از نسل بعدی آن، یعنی آیفون ۷، نزدیک می‌شویم.

نشریه "اپل اینسایدر" برای کمک به خریداران احتمالی تلفن‌های هوشمند نکاتی را یادآور شده است.

از جمله این که رونمایی از آیفون اس-ای با صفحه نمایش کوچک ۴ اینچی، برخی را نگران کرده که اپل شاید آیفون ۷ را در ابتدای پائیز عرضه نکند. اما نشانه‌ها حاکی است هر دو مدل ۷ و ۷پلاس، در زمان مقرر رونمایی خواهند شد.

گزارش شده پردازنده نسل جدید A10 و ارتقای حافظه و همچنین دوربین آیفون‌های جدید عمده تفاوت آنها با مدل‌های قبلی باشد. و انتظار می‌رود از طراحی زیباتری هم برخوردار باشند.

اگر دنبال گوشی‌های با صفحه نمایش بزرگ و کارایی بهتر هستید، صبر کنید؛ اما اگر می‌خواهید با یک گوشی کوچک با یک دست به راحتی کار کنید، آیفون اس-ای کار شما راه می‌اندازد و بهتر است وقت را تلف نکنید.

اگر هم نمی‌توانید تا پائیز صبر کنید و می خواهید یک گوشی خوب و با صفحه نمایش بزرگ داشته باشید، همین آیفون ۶-اس موجود در بازار می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

انتهای پیام